Need müügitingimused kehtivad kõikidele zipline.ee e-poest kaupade ostjatele (edaspidi "ostja" või lihtsalt "sina").
Müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik hinnad on märgitud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures.
Kauba tellimiseks lisa soovitud toode ostukorvi. Pärast ostukorvi kinnitamist täida tellimuse vormistamiseks nõutud andmeväljad ning vali sobiv toodete kohaletoimetamise ning maksmise meetod. Kui sul on, siis sooduskoodi saab lisada lahtrisse "Kasuta kupongi", mis asub ostukorvi lehel tooteloetelu all ja tellimuse vormistamise lehe ülaosas.
Andmete täitmise järel kuvatakse ekraanile lõpliku tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Revolut
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- Split: maksa hiljem või mitmes osas 0% intressiga ostja jaoks
Makseid vahendab Montonio Finance OÜ. Tasumine toimub väljaspool veebipoodi turvalises Montonio Finance OÜ keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa meile laekumisest.
E-poe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab vajalikud isikuandmed maksete teostamiseks volitatud töötlejale Montonio Finance OÜ ning transpordi korraldamiseks volitatud töötlejale vastavalt ostja poolt valitud transpordimeetodile. Transporditeenuse korraldamisel on andmete volitatud töötleja DPD Eesti AS.
Meie kaup on laos, kui toote lehel ei ole märgitud teisiti. Kui tellitud kaupa ei ole siiski võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest, välja arvatud juhul, kui tegu on kliendi soovil eeltellimisega.
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust 14 päeva jooksul taganeda. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on meil õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või mitte nõustuda tagastust hüvitama. Me ei hüvita ega ei aktsepteeri selliste toodete tagastust, mida on kasutatud, kahjustatud või millelt on eemaldatud sildid või etiketid.
Kauba tagastamiseks tuleb saata vabas vormis ostmisest taganemise avaldus aadressile info@zipline.ee. Meie transpordipartneri vahendusel tagastatud kauba tagastamise kulud katab e-pood.
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Me tagastame tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Me võime keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Meil on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Me müüme komponentide komplekte ning ei võta mingil kujul vastutust võimalike tervise- või varakahjude eest, mis võivad tekkida müüdava kauba kasutamise tõttu. Toodete turvalise kasutamise ja paigalduse kontroll vastutus lasub täielikult ostjal.
Kõik ühendused tuleb ostjal kinnitada turvaliselt, testida kandevõimet, kinnitusi ja seisukorda alati enne kasutamist ning veenduda kasutuse turvalisuses.
Soovituslik on turvavarustuse kasutamine ja pidev vanemlik järelevalve. Defektse komponendi, osade rooste või kulumise tunnuste puhul lõpetage koheselt kastumine. Komplektid ei ole mõeldud avalikuks kasutamiseks.
Kui e-poest ostetud kaubal on kauba kättesaamisel puudused, asendame ostjale puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastame ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Kasutame ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks, sellega seotud suhtluseks ning kauba ostjale saatmiseks. Edastame isikuandmeid veoteenust pakkuvatele ettevõtetele kauba kohaletoimetamiseks ja transporti koordineerivale DPD Eesti AS-le ning Montonio Finance OÜle maksete töötlemiseks.
Saadame ostjale turundusliku sisuga teavitusi ja pakkumisi ostja e-posti aadressile üksnes juhul, kui ostja on selleks meie e-poes ise soovi avaldanud. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.
Täpsemad tingimused on toodud privaatsustingimuste lehel.
Kui ostjal on e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@zipline.ee või helistada telefonil: +372 56641917. Kui ostja ja e-pood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.